Retourneren

We zijn een bedrijf dat de klant centraal stelt en we streven er dan ook naar de beste kwaliteitsproducten te leveren met een naadloze ervaring voor u als klant. Soms kan er echter wat misgaan, en als dat ooit het geval mocht zijn met een artikel dat u hebt ontvangen, doen we ons best om het te repareren en u als klant tevreden te stellen.

Als u het artikel wilt retourneren, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling contact met ons op via klantenservice@crochetstore.nl. Als we een fout hebben gemaakt of als er iets mis is, maak dan foto's van de defecte of verkeerde doos die u hebt ontvangen en voeg deze toe als bijlage bij de eerste e-mail met een uitleg.

WAARSCHUWING: Gepersonaliseerde producten zijn uniek en worden alleen voor u gemaakt. Om die reden kunnen we aangepaste producten onder geen enkele omstandigheid ruilen of terugbetalen, tenzij het product een fabrieksfout heeft.

Neem altijd eerst contact met ons op voordat u een artikel retourneert. Voor terugbetalingen moet vooraf contact worden opgenomen en, voor artikelen met gebreken, moet het kwaliteitsprobleem worden beschreven.

De terugbetaling van het bedrag wordt teruggestort op het oorspronkelijke betaalmiddel dat voor de aankoop is gebruikt en neemt gewoonlijk 1-3 werkdagen in beslag.

Houd er rekening mee dat alle verzendkosten voor het retourneren van artikelen voor rekening van de klant zijn wanneer artikelen worden geretourneerd om redenen die niet toe te schrijven zijn aan Crochet Store. Crochet Store dekt echter alle verzendkosten wanneer artikelen worden geretourneerd vanwege gebreken of omdat de verkeerde artikelen zijn verzonden.

Het geretourneerde product mag niet gebruikt zijn en moet in de originele verpakking naar ons worden teruggestuurd.

Schrijf "RETOUR" op de verpakking om misverstanden te voorkomen.

Als u nog vragen hebt over het retourneren van het artikel, kunt u altijd contact met ons opnemen via klantenservice@crochetstore.nl.